Aby wyjść naprzeciw wymaganiom współczesnego rynku budowlanego wspieramy firmy budowlane dając im stały rabat na zakupione towary oraz oferujemy liczne akcje promocyjne. Dajemy możliwość płatności przelewem. Referencje firm z którymi współpracujemy znajdziecie Państwo tutaj

Aby otrzymać powyższe przywileje:

  1. Należy dostarczyć do wybranego sprzedawcy następujące dokumenty:
    -NIP, 
    -REGON, 
    -KRS, 
    -Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
    -Zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS i US (nie starsze niż 3 miesiące)
  2. Następuje sprawdzenie firmy w Hermesie i Krajowym Rejestrze Dłużników.
  3. Dwie pierwsze tranzakcie muszą być gotówkowe, lub przedpłacone na podstawie faktury pro-formy.
  4. Należy podpisać umowę w które jest określony termin zapłaty oraz limit kredytu kupieckiego. (osoba odpowiedzialna: Ewa Grzyb, kontakt poniżej)


Rafał Januszka
Specjalista ds. Handlowych
obsługuje klientów instytucjonalnych
tel.: 34 351 35 32
e-mail: obslugafirm@hoger.pl

Agnieszka Obrzud
Specjalista ds. Handlowych / Zastępca Kierownika Centrum Budowlanego
obsługuje klientów instytucjonalnych
zastępuje Kierownika Centrum Budowlanego podczas jego nieobecności
tel.: 34 351 35 32
e-mail: obslugafirm@hoger.pl

Arleta Ciesielska,
Referent ds. Handlowych
obsługuje klientów instytucjonalnych
tel.: 34 351 35 45
e-mail: obslugafirm@hoger.pl

Ewa Grzyb
Referent ds. Księgowych
kompletuje dokumentację potrzebną do rejestracji firmy w bazie danych
uzgadnia limit kupiecki
tel.: 34 351 35 49
e-mail: egrzyb@hoger.pl

Monika Musiol
Referent ds. Księgowych
kontroluje należności, płatności i salda
tel.: 34 351 35 49
e-mail: monika@hoger.pl

wstecz